+31 35 711 0876 Support Center   Remote Help

Vraag het ons...








Mega Bite BV
Weteringpad 78
3762 ES Soest


Tel. 035 - 711 0876
Fax. 035 - 711 0748



Mega Bite is uw bedrijf voor webdesign, webhosting en netwerkbeheer.

Mega Bite is gecertificeerd Microsoft Small Business Specialist. Daarnaast is Mega Bite ook Microsoft Licentiepartner, waardoor wij uw netwerk Microsoft Compliant opleveren.

Mega Bite is onder andere gecertificeerd VOIP-leverancier van Broadsoft. Hiermee bieden wij VOIP-technologie op het hoogste niveau aan. Mega Bite levert DSL-diensten in samenwerking met BBned en KPN. Samen met onze partner Eurofiber en KPN fiber leveren wij in bijna heel Nederland fiber-oplossingen, beter bekend onder de naam glasvezelverbindingen.

Wij lunchen tussen 13.00 en 14.00 uur. U kunt supportaanvragen inschieten via ons Support Center of via een email naar help@megabite.nl.
 
Emailadressen


Email sales: sales@megabite.nl
Email administratie: administratie@megabite.nl
Email storingen: desk@megabite.nl
   
Arnold Verwoerd averwoerd@megabite.nl
Casper Hartman chartman@megabite.nl
Raymond van de Beek rvandebeek@megabite.nl
Feyzullah Kara fkara@megabite.nl
Jaap Dijkstra jdijkstra@megabite.nl
Martijn van Schaik mvschaik@megabite.nl
Stella Visser svisser@megabite.nl

Financiële gegevens


IBAN code NL79 ABNA 0489946720
BIC ABNANL2A
KvK 32086507
BTW nr NL813876382B01
Tips voor snelle hulp bij ICT ongelukken


Support aanvragen kunt u het beste aanvragen via ons geavanceerde Support Center. Uw tickets worden in behandeling genomen naar prioriteit. Indien u een SLA-overeenkomst met ons afgesloten heeft, wordt u altijd binnen de contractnormen door ons geholpen. Klik HIER om in te loggen op ons Support Center. Het gebruik van dit systeem is geheel kosteloos.

Wilt u liever door ons worden teruggebeld? Vul dan het "Call me back" formulier in. U kunt een gewenst tijdstip aangeven wanneer u wilt worden teruggebeld. Klik HIER om naar het formulier te gaan.