+31 35 711 0876 Support Center   Remote Help

Software Assurance

Software Assurance is een aanbod voor klanten met een Volume Licensing-overeenkomst. U hebt de mogelijkheid om de betalingen jaarlijks te voldoen waarbij u verzekerd bent van de hulp en programma's die u nodig hebt om uw servers en desktops draaiende te houden. Daarnaast ontvangt u software-upgrades die u up-to-date houden.

Software Assurance is een standaard onderdeel van de licentieprogramma's Open Value, Open Value Subscription en Enterprise (Subscription) Agreement. In Select en Open License is Software Assurance optioneel verkrijgbaar.

Voordelen Software Assurance
Alle voordelen staan vermeld in DEZE pagina.
Een handige comparison table vind u HIER.



Veelgestelde vragen


Hoe schaf ik Software Assurance aan?

Mega Bite is Microsoft-partner op het gebied van Volume Licensing. Wij kunne u dan ook rechtstreekds Software Assurance aanbieden. Dit kan bij de aanschaf van uw nieuwe Volume Licensing-overeenkomst.
 

Wanneer verloopt de dekking van Software Assurance?
Dekking begint vanaf het moment dat u - en Microsoft - de overeenkomst accepteert. Software Assurance dekking vervalt op hetzelfde moment dat uw volume licentieovereenkomst afloopt.


Hoe weet ik welke Software Assurance-voordelen ik heb?
Op de speciale MVLS (Microsoft Volume Licensing Services) website vindt u Software Assurance-voordeelrapporten. U krijgt hiertoe toegang via de licensing-website in combinatie met uw eigen wachtwoord. Als onderdeel van Software Assurance krijgt u een SA toegangs-ID. Dat moet worden ingevoerd voor probleemoplossing bij Microsoft. U kunt uw SA toegangs-ID instellen via uw interne beheerder.
 

Als ik Software Assurance heb voor mijn servers, moet ik dat dan ook aanschaffen voor mijn CAL´s als ik wil profiteren van server-supportvoordelen?
Ja, voor producten die gelicentieerd zijn via het server/client access license (CAL) model, is Software Assurance nodig voor zowel de serverlicentie als voor alle CAL's die toegang hebben tot deze server.
 

Als ik al een aantal serverlicenties heb, kan ik dan Software Assurance aanschaffen om deze licenties te dekken?
Software Assurance moet tegelijk worden aangeschaft met de eerste licentie.


Krijg ik - als Software Assurance-klant - dezelfde telefonische ondersteuning als bij hulp met Premier Support?
Ja. Deze medewerkers zijn goed opgeleide supportprofessionals die vragen even doeltreffend kunnen beantwoorden via internet als via de telefoon.
 

Hoe krijg ik hulp bij Software Assurance?
Zodra uw licentieovereenkomst wordt goedgekeurd, ontvangt de persoon die daarvoor binnen uw organisatie is aangewezen een e-mailbericht met de instructies voor de eerste registratie van de voordelen. Wilt u rechtstreekse assistentie bij toegang tot uw voordelen, dan kunt u contact opnemen met ons.