+31 35 711 0876 Support Center   Remote Help

Microsoft brengt Office 2016 voor Mac uit

Posted op: Vrijdag 10 juli 2015

Microsoft brengt Office 2016 voor Mac-computers uit. De software is vooralsnog alleen beschikbaar voor klanten met een betaald Office 365-abonnement.

Dat maakt Microsoft donderdag bekend. Office 2016 bestaat uit vijf programma's: Word, Excel, Powerpoint, Outlook en Onenote.

Office 365-gebruikers kunnen via hun account de Office-software installeren. Office 2016 voor Mac is vanaf september via een eenmalige aankoop voor iedereen beschikbaar.

Office 2016 brengt enkele nieuwe functionaliteiten met zich mee, zoals de integratie van apps van derden. Zo kunnen Uber-taxiritten direct in de agenda van Outlook worden gezet of kunnen gebruikers over contactpersonen informatie opvragen via LinkedIn. Die functies zijn in de previewfunctie nog niet beschikbaar.

Verder maakt Office 2016 het mogelijk om ook in de desktopversie met meerdere mensen tegelijk aan hetzelfde document te werken, vergelijkbaar met hoe dit in Google Docs werkt.


Bron: Nu.nl
Terug naar het nieuws overzicht