+31 35 711 0876 Support Center   Remote Help

Storing aanmelden Hosted Exchange Platform [OPGELOST]

Posted op: Woensdag 9 april 2014

We hebben zojuist een storing binnen ons Hosted Exchange platform vastgesteld. Er zit een vertraging bij het aanmelden van Outlook op de server.

Ons support team is op dit moment bezig het probleem op te lossen. De webmail is wel bereikbaar, Hier zit ook een vertraging op.
Op https://webmail.megacloud.nl/owa kunt u inloggen op de webmail.

Onze welgemeende excuses voor het ongemak.


UPDATE 09-04 15:50

Na het herstarten van een aantal services, zien we verbetering in het aanmelden op de mailboxen.

UPDATE 10-04 4:15

De storing is opgelost.


Alles zou weer naar behoren moeten werken,
Blijft u problemen houden, mailt u ons dan op help@megabite.nl.

Nogmaals onze welgemeende excuses voor het ongemak.


Bron: Megabite
Terug naar het nieuws overzicht