+31 35 711 0876 Support Center   Remote Help

STORING: KPN Glasvezel

Posted op: Maandag 28 augustus 2017
STORING: KPN Glasvezel

Diensten: KPN Fiber (FTTO, WEAS), KPN FttH, KPN xDSL

 

— update 21:20 uur —

KPN meld dat de storing opgelost is.

— update 16:40 uur —

KPN meldt dat een defecte kabel in het datacenter waarschijnlijk de oorzaak is van de verstoring.
Een engineer is onderweg en zal om 18:00 uur in het datacenter aankomen.
Naar verwachting is de storing niet eerder dan 19:00 uur opgelost.

Wij houden u op de hoogte.

— update 16:00 uur —

de meldingen concentreren zich in de regio Midden Nederland.
KPN is ingeschakeld voor onderzoek.

 

— aanmelding 15:40 uur —

Er is momenteel een internetstoring gaande bij KPN. Hierdoor heeft u mogelijk geen glasvezelverbinding.

We houden u middels dit nieuwsbericht op de hoogte van eventuele veranderingen.


Bron:
Terug naar het nieuws overzicht