+31 35 711 0876 Support Center   Remote Help

Storing VOIP [OPGELOST]

Posted op: Vrijdag 30 augustus 2013
Storing VOIP [OPGELOST]

Op dit moment zien we in onze monitoring systemen het aantal registraties afnemen.


‚ÄčTevens bereiken ons meldingen omtrent het wegvallen van registraties. Het probleem in onderzoek, de oorzaak is nog niet bekend. Inkomend belverkeer gaat goed. Het gebruik van doorschakelingen (follow-me) werkt wel goed.


Adviezen: 
» herstart uw modem/-router
» indien registratie wegvalt, herstart uw toestellen
» stel desgewenst een forward in naar bv. een mobiel nummer (dit heeft alleen effect als een gesprek succesvol binnenkomt)


Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

UPDATE 30-08 11:50

Wij ervaren geen problemen meer met toestelregistraties. Mocht u nog wel problemen ervaren, dan verzoeken wij u uw toestel te herstarten zodra de registratie wordt vernieuwd.

Wel kunnen zich nog wat problemen voordoen met uitbellen.

Adviezen:
» herstart uw modem/-router
» wacht totdat deze zich opnieuw bij de cetnrrale heeft geregistreerd

 

UPDATE 30-08 14:00

De storing is opgelost.

Alles zou weer naar behoren moeten werken, inkomend en uitgaand.
Indien u nog problemen ervaart, herstart dan uw toestel.
Blijft u problemen houden, mailt u ons dan op help@megabite.nl.

Onze welgemeende excuses voor het ongemak.


Bron:
Terug naar het nieuws overzicht