+31 35 711 0876 Support Center   Remote Help

Update VOIP centrale i.v.m. redundantie KPN

Posted op: Dinsdag 8 februari 2011
Update VOIP centrale i.v.m. redundantie KPN
Gezien de storingen die we in januari hebben ondervonden op ons VOIP-platform, wordt de komende tijd onderhoud uitgevoerd om een grote redundantie naar onze carrier KPN te bewerkstelligen.

Op 8 februari zullen de eerste werkzaamheden plaatsvinden. De werkzaamheden staan gepland van 23:30 uur tot en met 03:00 uur. Er wordt geen downtime verwacht en de impact van de werkzaamheden zal dan ook zeer gering zijn.

Er is een tweede koppeling naar het IP platform gerealiseerd via de locatie Rotterdam. KPN kan inkomende gesprekken via Amsterdam en Rotterdam bij ons afleveren. Als back-up voor uitgaande oproepen kunnen we alle uitgaande gesprekken routeren naar Coolwave.

Bij aanvang van de werkzaamheden kan gedurende korte tijd een aantal functies van het Broadsoft-platform niet beschikbaar zijn:
- Assistant Enterprise Software
- Receptionist Software
- CallCenter Software
- Web Interface (http://ws.voipit.nl)

Deze software is met name bedoeld voor het wijzigen van instellingen en het maken van rapportages voor uw callcenters. Er is geen invloed op inkomende en uitgaande telefoongesprekken.

Tegen het einde van de werkzaamheden zullen er een aantal failover tests worden uitgevoerd. Naar verwachting zullen ook deze test geen impact hebben op uw telefonie verkeer.

Bron: Mega Bite
Terug naar het nieuws overzicht