+31 35 711 0876 Support Center   Remote Help

VOIP storing bij doorverbinden

Posted op: Woensdag 10 oktober 2012
VOIP storing bij doorverbinden
[UPDATE 11okt 17.04]  De storing is opgelost.

Bij een beperkt aantal klanten doet zich na het onderhoud van dit weekend een probleem voor met doorverbinden en wegvallende audio.

Een aantal klanten meldt problemen met het doorverbinden van gesprekken.
Na het doorverbinden van een gesprek is er maar geluid in één richting (de één verstaat de ander wel, andersom niet). CallVoip is van dit probleem op de hoogte en zij onderzoekt wat de oorzaak hiervan kan zijn.

Wij houden u van de voortgang hiervan op de hoogte.
Onze excuses voor het ongemak.



----------------
1. geen audio na doorverbinden/999
Ondervindt u na het onderhoud van 7 oktober het probleem dat gesprekken na het doorverbinden of na het gebruik van Call Pickup (999) éénzijdige audio hebben (de één hoort de ander, maar andersom niet)? Meldt u dit dan bij ons zodat wij dit gelijk voor u kunnen oplossen: callvoip@callvoip.nl

2. wegvallend gesprek/geluid na doorverbinden
Heeft u inkomende gesprekken die na doorverbinden wegvallen (verbreken, of geen audio)? Dit probleem is vanaf 14 oktober verholpen.
Ervaart u toch nog problemen, noteert u dan de dag + tijd, wat er gebeurt (bv. verbreken of wegvallen audio), na hoeveel tijd dit gebeurt (bv. 5 minuten) en het nummer van de beller en meldt u dit dan bij ons: callvoip@callvoip.nl.


Bron: CallVoip
Terug naar het nieuws overzicht